Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omlouvam se, ze jste mi dosud unikal, ode dneska uz vas rozhodne mijet nebudu! Co na to rict? Zadelano na to bylo uz dlouho, kdyz treba takovy rasista Mandela dostal Nobelovku za mir spolu s teroristou Arafatem. Dnesni "rasisticky" bordel mi i pod vlivem vaseho clanku taky trochu evokuje Hitlera, takze ta kritizovana obalkova satira Reflexu asi neni uplne mimo... Karma jako hrom, diky!R^;-D

7 0
možnosti

...... nj,- ale to nejhorší, nás demokraty, teprve čeká!,- ať se nám to líbí nebo nééé, budeme muset přehodnotit naše postoje, názory, priority a hodnoty, kerý sme doteďka ctili a uznávali!,- vona ta Amerika pro nás vždycky byla tím zářným vzorem, tou nejlepší, správnou a příkladnou demokracií po všech stránkách,- žejo?!,- nóóó, a nyčko taková šupa - voni sou rasisti,- a Francouzi s Anglánama a Belgičani s Tulipánama sou taky rasisti!,- a s takovejma "západníma hodnotama" teda já osobně nechcu mit nic společnýho a se všema demokratama z Východu to odsuzuju!,- ..... su zvědavej, jaký nový hodnoty pro nás EU teda vymyslí?!?R^

4 0
možnosti

Pane Dolanský,

jako každý Váš blog - vynikající. Bohužel však zároveň velmi smutné až tragické.

Karma R^R^R^

4 0
možnosti

J89i14r77i 45T74i75c44h63y

29. 6. 2020 17:23

Samozrejme, ze by se to dalo jeste do daleka rozvadet. Karma.

5 0
možnosti

Naprostý souhlas a karma.R^

5 0
možnosti

P47a70v62e89l 54S53i11t61a57ř

29. 6. 2020 16:04

Někde jsem tady viděl odkaz na jistého francouzského filozofa, který říká, že běloši otroctví nevymysleli, běloši ho zrušili... A s tím se nedá než souhlasit. Potom to líbání bot dostává úplně jiný rozměr. Odkaz po mě nechtějte, už se mi to nechce znovu hledat. Jestli to někdo četl také, ať ho sem prosím dá. Díky.

12 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno a dobře vystižena stále rostoucí demence v USA a v západních zemích. Karma R^

Jsem zvědavý, zda tato demence jednou zvítězí i u nás.

15 0
možnosti

Pane Petříku,

už má, bohužel, dobře nakročeno.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS