Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)........je poučné vrátit se a podívat na výsledek hodnocení! Výborné, většina zůstává proti zapšklým při zdravém rozumu! Gratuluji, pane autore! Trochu jsem to předpokládal, když jsem psal první příspěvek ! R^R^R^

2 2
možnosti
Foto

Slovník nějakého Ličky, ten má taky vyvrcholení z toho když nějaký narudlý blábol dosáhne obrovské karmy. Ale Vy ve svém věku?

2 1
možnosti
TR

Výborné! R^

Tesat do kamene jako "Manifest 2019"! R^

Pane Dolanský, budu Vás teď asi často citovat .. bohužel.

4 1
možnosti
Foto

Stejně je ten Marek veselý. Cituji ho v 19:56: "Jdu na Čt-sport, snad děvčata předvedou hezkou kopanou. Čus."

A ve 20:02 snaživě a uvědoměle oplusuje příspěvek souputníka Standy.

Říkal jsem, že tu za pár minut bude. To jeho kličkování je už tak okoukané. Hlavně aby nemusel na nic odpovědět ;-D;-D;-D.

1 1
možnosti
Foto

I10v53a52n 38M93a90r17e38k

12. 11. 2019 21:11

Vážený pane, utkání začalo ve 20:15 hod. Teď v 21:41 hod prohráváme 1:2.. . . . A že o kličkování hovoříte zrovna Vy a vaši spříznění, jejichž minulost je obestřena hlubokým tajemstvím a mlčením. . . . No a je to 2:2. . . . . . . Když mě tak neustále kádrujete (a víte toho už dost, co chcete ještě o mně vědět? TK 90/60, puls v klidu 46, č.bot 43). Prozraďte i vy "demokrati" něco z vaší minulosti. Třeba o vaší občanské statečnosti před něžnou, a nebo o vašem protikomunistickém odboji v té době. Podepsal jste za komárů po dobu studia na VŠ i 2000 slov? Nemusíte se za to přeci stydět a být zbytečně skromný. Váš souputník, spřízněnec a hlavní protiruský odbojář J.Z. se s tím zde veřejně prezentoval, za to má můj obdiv a úctu, stejně tak bych měl důvod si konečně vážit i Vás.R^

A propos, my už si tykáme ? 8-o

4 2
možnosti
SN

:-).........Pane autore, přečetl jsem si Váš článek a výživnou diskusi, trefil jste se. Moc často nepíšete, ale stojí to za to!Souhlas beze zbytku ! R^R^R^

4 4
možnosti
BG

Chcete se mít jako na západě, ale chováte se jako na východě. Nejste sám. Je Vás víc. A ke dnu táhnete i ty ostatní.

9 3
možnosti
VM

V54á87c10l22a18v 39M53a89c58h

12. 11. 2019 18:29

věcná připminka: 3 miliardy let tu dvě pohlaví opravdu nejsou:-), evoluce se po vzniku života dost dlouho zasekla na prokaryotech

1 0
možnosti
MK

Ani jsem to nečetl, jen Vám řeknu jednu věc.

Demokracie není spasitelná, je o člověku. Kam jsem došel třeba já? Třeba k tomu, že mám vše co jsem kdy chtěl. Že mohu jet kam chci a koupit si co chci, i když s finančním omezením. Protože pokud mám na auto za jen 600 tisíc, tak těžko budu mít za milion, ale to je jen o tom, co si kdo vydělá.

A to je na tom nejkrásnější. Můžete si vydělat na vše, ale vše závisí na Vás.

A to jsem za komoušů neměl. Nemohl jsem mít a navíc jsem se musel dívat jak se na našem statku roztahují a statek devastují lidé tam dosazení komouši.

9 1
možnosti
MV

Pardon, mělo být plus

0 0
možnosti
KT

Obávám se, že velký znalec Orwella pan Dolanský Orwella ani nečetl, protože nápadně připomíná člena Strany...

11 3
možnosti
KT

Promiňte, pane Marku, Vás jsem jako člena Strany opominul zcela neprávem.

Omlouvám se Vám

11 0
možnosti
JJ

Vy jste za těch 30 let došel tak akorát z valašské putyky do valašské putyky....Rv

7 3
možnosti
Foto

I16v26a55n 83M61a94r59e54k

12. 11. 2019 18:28

Vy nemáte ani na ni. ;-D

2 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS