Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Vyrazy kavarna a zumpa v perexu mne vzdy odrazuji od cetby clanku a tim padem ho povazuji za slusne receno hloupost. Ale snad mi vazeny pane autore vysvetlite kdo rozhoduje co je kavarna, a co zumpa.

8 1
možnosti
Foto

Pane Vokoune, mám pro vás perfektní radu. Když vás něco odrazuje od čtení, tak to prostě nečtěte.;-D Nebo patříte snad mezi ty, kteří jedí mlčky jídlo, které nesnášejí? Já vás přece nenutím, abyste můj blog četl. Jen jsem napsal svůj názor a ostatní ať to třeba rozerve, když to nepřekousnou.

8 0
možnosti
Foto

Já souhlasím s tím že zahodit ty kytky bylo přes čáru. Ale jakmile se v textu začnou objevovat pojmy kavárna, pražáci, žumpa, intelektuálové, zmanipulovaní ... tak je zase přes čáru druhou. Zvýrazňování, podtrhávání a začerveňování textu - to je Petřík 2. A karma stejná. Takže je jasné odkud vítr vane.

8 1
možnosti
Foto

Pane Flaško, na takové borce, jako vy, kterým je vše naprosto jasné, opravdu nemám. Ale jestli vás není škoda, zahazovat se komentáři pod nedokonalými blogy, když jste taková hlava otevřená.:-P

6 5
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.