Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zase další pán, co si bere Orwella za vlastního... doufám, že jste to na rozdíl od pana Gardavského aspoň četl...zneužívání práce LiduR^;-D vidím, že jste tam s hlavním hrdinou někde pracoval....newspeak Vám fakt jde

poslání knihy je přesně o tom, co jste nepochopil

1 3
možnosti
Foto

Zase další paní, která by mohla tu správnou pravdu kázat. Asi máte v Chytrákově zvláštní pravidla pravopisu - neoznačil jsem v konkrétní větě lid jako Lid. Jsem velmi rád, že jsem nepochopil poslání knihy tak, jak si přejete. Ale možná na to přijdete sama, až ten příběh začnete prožívat. I když... vy budete stát asi na straně Velkého bratra.:-P

2 0
možnosti
Foto

no pokud Vy stojíte na straně dejme tomu, dejme tomu takového Emanuela Goldsteina?;-D

1 0
možnosti
Foto

Že bych byl spolčen s nejnebezpečnějším mužem režimu?:-P Víte, paní Kielbergová, tady nejsme v literárním kroužku, abyste mě zkoušela nebo mně vnucovala váš subjektivní pocit, co tím chtěl autor říci. Vy mluvíte o knize, já píšu o stavu údajné demokracie a jejího směřování.

0 0
možnosti
Foto

Vy mluvíte o knize, já píšu o stavu údajné demokracie a jejího směřování.

R^;-D tak pokud Vy nemluvíte o knize, tak se na základě knihy a citátů z ní nečiňte pokrytecky zajímavým. A zvláště pokud Vám vadí literatura - tady nejsme v literárním kroužku;-D;-D;-D přečtěte si Váš titulek, kde literaturu citujete

Děkuji Vám převelice za Vaše vlastní nechytré přiznání všem na sklo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.