Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Když scházejí myšlenky,tak to se pak krásně konspiruje! Gratuluju.

7 1
možnosti
Foto

Jo, pane Mudro, když všechno dovedete brát pouze vážně, vypadáte pak stejně jako váš příspěvek.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PK

Pan Topolánek nemůže vyhrát tyto volby, snad jen ubere v prvním kole někomu hlasy.

1 2
možnosti
Foto

To je realita. Můj blog asi nikoliv.

0 0
možnosti
Foto

Tak to já mám teorii, že mladej Topolánek se chystá vyloupit banku, a starej Topolánek kandiduje jenom proto, aby mu potom mohl udělit milost. :-)

9 1
možnosti
Foto

No ne, paní Jandová, vy umíte i vtipkovat? Bravo!;-D

0 0
možnosti
Foto

No on stojí a padá s Dalíkem, jak sám Topolánek řekl.

2 2
možnosti
KB

Nezlobte se, ale člověk který by jen na chvíli uvěřil, že MT chce být prezidentem aby omilostnil Dalika, by byl kolosální hňup.

10 0
možnosti
MS

Já si jako hňup nepřipadám a nemyslím si, že by to byl kardinální důvod jeho kandidatury, ale jeví se mi jako dost pravděpodobné, že Dalík v celé té prachšpinavé kauze nastrkuje záda za Topolánka, který je mu tím pádem asi dost zavázán, takže kdyby v prezidentské volbě (hypoteticky:-P) uspěl, nejspíš by se Dalíkovi formou milosti revanšoval.

2 4
možnosti
PD

v poslední době jsem MT viděl dvakrát v TV a myslím, že politicky "dospěl". to, co říkal mělo hlavu a patu, mluvil konkrétně, neutíkal do prázdných frází. Podle mě by musel být šílenec, pokud by šel na Hrad kvůli milosti pro Dalíka

8 0
možnosti
Foto

No, jeho slova vždycky měla hlavu a patu.

7 2
možnosti
MB

Pokračuji kapitolou druhou - Aneb jak udržet bezprověrkového Mynáře při životě ... Potřebujeme - Někoho, charakterově silného, kdy neselhal vůči bývalému režimu, prezidenta, za nímž stojí reálné dílo - který v krizovém okamžiku nebude jednat ve prospěch svůj, ale ČR . To sice M.Topolánek není - nicméně pořád lepší M.Zemana ... :-)

8 0
možnosti
PD

tak to abychom volby prezidenta odpískali na hodně dlouho dobu při splnění vašich parametrů

2 1
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.