Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mein Gott, asi se začnu bát. Před třiceti lety jsem jedné kamarádce v lázních šáhnul na kozy... Co když mně teď obviní ze sexuálního obtěžování... Bojim, bojim...;-D

1 0
možnosti

Tak to je hodne pod uroven.....RvRvRv

0 4
možnosti
Foto

Harašení, ne-li přímo sexuálnímu útoku byla vystavena většina žen. A to hned po narození, když je gynekolog plácl přes zadeček.

3 1
možnosti

Zvonokosy .. Eulálie Čubíková , no vidíte to už tady bylo

4 0
možnosti

Tahle rozkošná ženská skandalizační metoda se samozřejmě dá zneužít k vydírání mužů - když neuděláš to a to, prásknu tě, že jsi mi šáhl na koleno v roce 1982.

3 0
možnosti

...jestli si na to vzpomene tak to bude asi mazec...

2 0
možnosti

:-).....moc pěkné ! Byli jsme mladí, testosteron nám trhal lebeční kosti, rád na to vzpomínám! Žádná s kamarádek se tenkrát nestěžovala. Prostě....byla to jiná doba a jsem rád, že jsem v té době byl mladý! R^R^R^

5 0
možnosti

Je to skutečně obdivuhodné. "Umělkyně", aby mohly hrát, z vlastní vůle š.oustaly s někým, kdo to mohl ovlivnit. Dnes, po 20 letech si stěžují na to, že se chovaly jako prostitutky.

7 1
možnosti

Mně se nejvíc líbí to vysvětlení na konci článku a to proč je je tolik chlapů plešatých. Oni určitě prožili v mládí nějaký traumatický sexuální zážitek.

1 0
možnosti
Foto

Vždyť je to tam napsané. Poslouchali ženské, jak se baví o sexu!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.