Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e39t27r 70B51r90o11d33s12k51ý 5966293935249

.... se mi líbí, jak voni ty klauni, stratégové a generálové s modrejma knížkama hrdinně bojujou proti všemu zlu tema kecama v TV, novinách, na summitech, v parlamentech, kongresech,- samozřejmě co nejdál vod bojový linie,- ....fascinující!

+1/−1
10.4.2017 13:00

K10a26r22e72l 65Š42r59e25j43b88r 3273533327880

tedy srovnávat průjezd Britů a Američanů, našich spojenců, do Pobaltských států, s okupací naší země Rusákem, je skutečně síla. O tom slově "tajtrlíkují" se raději nebudu ani vyjadřovat.

P.S. co jste psal když Rusák skoro rok bombardoval Sýrii?

+16/−1
10.4.2017 11:23
Foto

V46l42a40d82i65m62í69r 60K13r62o98u27p80a 8207838971852

Jenže malý zádrhel je v tom, že Rusák bombardoval část Sýrie na pozvání její oficiální a demokraticky zvolené vlády... Aniž bych se chtěl Putina zastávat, v tomhle případě jsou karty rozdané tak, že on je v Sýrii hostem, kdežto Trump je tam brán jako okupant - protože ho tam nikdo nezval.

+6/−9
10.4.2017 11:43
Foto

R32a76d22o16m25í21r 84D56o36l89a90n94s37k53ý 5974683218

Přesně tak, jak velmi jednoduše dodává pan Kroupa na základě faktů nikoliv zbožných přání nebo úmyslném zamlčování či překrucování. Stejného překrucování, jako se dnes za nedokonalé "odchemizování" Sýrie viní Rusko, přestože všechna fakta dokladují společnou mezinárodní akci. A davy to přesto žerou, i kdyby to měli vyvrácené s kulatým razítkem a podpisem.:-)

+4/−6
10.4.2017 11:49

K86a68r21e23l 62Š41r53e48j22b58r 3733483607480

ve vší úctě, nikdo z nás není odborník na problematiku arabských zemí. Já dával v komentáři hlavně akcent tomu zcela nesmyslnému srovnání naší okupace 1968 a průjezdu našich spojenců do Pobaltských států. To je zcela mimo realitu a rozumné chápání. Tím jste klesl na úroveň blogera Hermánka a do takové žumpy snad nemíříte.

+8/0
10.4.2017 12:16
Foto

D40a45n12i94e76l 19V82a30l31e54n35t39a 4718785658

No, já bych si nedělal iluze. Míří.

+3/−1
10.4.2017 12:29

P74e19t10r 57Š68e33v25č85í71k 3681445677665

Jojo, ruská armáda si vždycky zakládala na "pozvání", že? V 68 ́ k nám přijeli na zvací dopis, Do Afghánistánu vtrhli na pozvání místní vlády, kterou před tím sami dosadili, do Podněstří na pozvání "svého" prezidenta, do Sýrie na pozvání svého spojence Assada, kdy k moci pomohli už jeho o otci....

+13/0
10.4.2017 11:52
Foto

V12l61a21d18i74m51í59r 59K34r58o31u58p38a 8657478661872

Nemusí se Vám to líbit, ani mně se to nelíbí, nicméně nic nenaděláme s tím, že fakta jsou taková - Asad je zatím stále legitimním prezidentem Sýrie a byl to on, kdo Rusáka pozval.

+5/0
10.4.2017 12:56

J33i68ř73í 82K46i48n73d89l 2908257253587

Legitmním vládce v Německu byl Hitler, že. To je stejná argumentace, jakou používáte vy. Podle vaší argumentaci by nemohlo dojít k odstranění žádného diktátora.

+5/−1
10.4.2017 13:06
Foto

V39l35a41d50i25m28í68r 43K27r64o30u29p15a 8507608781982

Máte v tom hokej - Hitler musel být odstraněn, protože měl územní nároky na cizích státech, nevšiml jsem si, že by Asad říkal něco o expandování svých sil mimo hranice Sýrie. Pokud by platilo, co píšete, musela by být odstraněna i vládnoucí dynastie v Saúdské Arábii, například, protože v jejím případě se o demokracii mluvit také nedá...

+5/0
10.4.2017 13:31

J40a67r76o29s83l45a75v 93N83á64p22r46s28t82e35k 6435116

Oni to dělají všichni stejně. Američani si taky nechali svůj pobyt v Iráku posvětit vládou, kterou tam sami dosadili. A vojenskou základnu v Kosovu taky mají jen díky souhlasu jimi dosazené vlády vedené válečným zločincem.

+2/−3
10.4.2017 13:09

J93i32ř89í 17K23i47n77d32l 2708677473547

Pane Náprstku to co jste napsal , snad nemyslíte vážně. Takový blábol by nenapsal ani žák 5 b.

0/−2
10.4.2017 13:17
Foto

R76a95d87o94m89í60r 56D47o39l55a89n64s56k40ý 5624553958

Zato Američani na veškerá pozvání z vysoka kašlou a napadají si země, jak se jim zamanea už je jich pěkná řádka. Sám jste si vlezl na lopatu.;-D;-D Tomu se říká, jeden hot a druhý čehý, pane Ševčíku. Kdo tady tvrdí, že je jeden lepší než druhý, jsou akorát lidé vašeho ražení. Valentové, Kindlové, Ševčíkové, apod.

+3/−1
10.4.2017 13:59
Foto

D97a81n94i85e14l 55V37a87l90e26n30t98a 4958235768

Takže vyostření konfliktu "na pozvání" je tak nějak přátelské, že?

+1/0
10.4.2017 11:53
Foto

V37l49a17d68i34m51í37r 31K77r94o71u48p41a 8347608811832

Vyostření v jakém smyslu? Pokud vím, tak dokud se Rusko do konfliktu v Sýrii nevložilo, tak tam vítězil Islámský stát na celé čáře. Viděno touto optikou byl zásah Ruska v podstatě v zájmu celého světa. A že si tam Rusko hájí své zájmy ohledně přístupu ke Středozemnímu moři a přístavu a své základny? A USA snad dělají jinde něco jiného, když hájí své vlastní zájmy ve formě základen...? Kolik vojenských základen má v zahraničí USA a kolik Rusko? Víte to?

+5/0
10.4.2017 13:03

O31n36d71ř85e52j 67N72ý50č 6598165987443

A víte že ty státy tam ty základny chtějí a co bude pro vás špatná zprává další státy by americký základny na svém území chtěli. Rusko moc na islámský stát rozhodně neútočí. A nedovedu si představit vaši reakci kdyby Ukrajina pozvala americký vojáky aby vyčistili Donbas od teroristů. To by bylo křiku jak ještě nikdy ne.

+5/−3
10.4.2017 13:16
Foto

V36l48a42d41i22m37í17r 33K92r31o53u70p59a 8267898421162

Já nejsem nějakým slepým zastáncem Ruska, mám to padni, komu padni. Ale v tomto případě se nám to nemusí líbit, ale Adsad je pořád legitimním prezidentem a pokud se rozhodl pozvat si Putina, nic s tím nenaděláme.

+1/0
10.4.2017 13:34

O94n63d40ř43e45j 76N68ý51č 6908835807433

Na to stačí dvě slova. Libanon a Harirí.

+1/0
10.4.2017 13:38
Foto

D27a73n45i38e86l 50V55a38l16e29n96t52a 4588895108

Pane Kroupo, on je maximálně legálním prezidentem. Legitimitu ztratil už dávno.

+2/−2
10.4.2017 14:20

J81i11ř36í 36K77i40n44d63l 2528677103907

Vláda v Sýrii není oni oficální a ani zvolená. To je stejné jako tvrdit, že v nacistickém Německu byla demokratická vláda. Povstání lidu proti Asadovi vypukla ze dvou důvodů. První důvod, že Asad nechal mučit děti a jedno dítě zemřelo. Druhý důvod , že Asad zfalšoval volby. Rus se postavil na stranu osoby, která má na svědomí kolem 4 000 umučených a zabitých lidí postavil se po boku teroristické organizace Hizbaláh a teokratického Íránu. To jsou vše spojenci ve válce. Výsledek této války. Ruským bombardováním jsou srovnaná města, staticíce mrtvých civilních osob a milion lidí vyhaných z domovů. Tohle vás a vám podobným nechá v klidu. USA na základě podložených důkazů dá najevo, že nebude trpět používání chemických zbraní, které jsou zakázané, a ve většině zde píšíci to vede pomalu k poluci. Jenom chybí Rusko si rozvracet nedáme.

+6/−4
10.4.2017 12:51

O71n72d89ř31e52j 36N88ý75č 6578185417713

Asadův klan se dostal k moci demokraticky? Dobrý vtip. A když zlikvidujete každého kdo je proti vám pak si můžete dělat demokratické volby každý den s výsledkem 99,9%. Proč není v demokratické zemi jakou podle vás Sýrie je nějaká domácí opozice ale pouze je tvořena lidmi kteří utekly a ty pochopitelně nikdo v Sýrii nezná? Putin je v Sýrii bombardujícím a bojujícím hostem.

+6/0
10.4.2017 12:52

J74i43ř13í 98K75i66n87d84l 2548767863497

Opozice v Sýrii byla a stále je. První povstání proti Asadovi zlikvidoval jeho otec a to takovým způsobem, že potlačení povstání stálo životy staticíce lidí. Bylo uvažováno postavit jej před mezinárodní soud v Hagu za genocidu. Tomu zabránilo SSSR a za to mu rodina umožnila vybudovat základnu v Sýrii. Takové povstání vyvolalo v lidech strach a dlouho se nedovažilo proti rodině Asadů a jeho straně povstat. Rodina každého, kdo se odvážil jít proti režimu okamžitě jej nechala odsoudit a zavraždit. Chyby se dopustila v momentě , kdy zatkla děti, mučila a jedno zemřelo. Vypukly demonstrace, které Asad nebyl schopen potlačit ani pomocí tanků a střílení do demonstrantů. Aby uklidnil zemi vyhlásil volby, které uzpůsobil tak, aby opět vyhrál on a jeho strana. Volby nikdo neuznal a to vedlo dalšímu povstání.

+3/−1
10.4.2017 13:16

O64n57d12ř13e82j 19N92ý69č 6868595837643

Samozřejmě že nějaká opozice tam byla. Každý diktátor ji potřebuje aby mohl dusit lidi ale má ji tvrdě pod kontrolou.

0/0
10.4.2017 13:21

O26n97d53ř26e68j 24N52ý73č 6688635617433

Takto kritickou zprávu o svém spojenci napsat v Sýrii byl byste pravděpodobně zlikvidován i s rodinou a kdyby se někomu to nelíbilo a protestoval by proti vaší likvidaci byl by zlikvidován též ale podle vás by to bylo v naprostém pořádku a svět by měl mlčet že. Nelitujete toho že to u nás není podobně demokratické jak v Sýrii?

+2/0
10.4.2017 12:57
Foto

R36a44d87o85m79í25r 46D94o85l49a65n93s33k85ý 5914473258

Pane Šrejbre, už si nevzpomínáte, že tehdy před lety byli ti okupanti rovněž prezentováni jako spojenci? A do roku 1968 to byli jen osvoboditelé, pominu-li politické tlaky, které jsou v dnešní době ze strany USA podobné. Jen se o nich mluví stejně málo, jako o těch ruských tehdy. Přesně jako vy, před lety reagovali komunisté, když jsem jim řekl totéž, co vy dnes mně, o "spojencích". To víte, koho chleba jíš... A nenamlouvejte si, že jíte český chleba.:-/

+3/−7
10.4.2017 11:44

K70a83r25e59l 48Š82r77e22j70b25r 3393343227800

tak na tohle asi potřebuju nějakou příručku. No nic, hezký den.

+2/0
10.4.2017 12:19

J10i95ř68í 75Ř47e31z17n89í71k 4222882773755

Srovnávat by tyto dvě události skutečně nikdo neměl. Jestliže okupace naší zemí Rusákem bude v souladu s Deklarací čtyř států o obecné bezpečnosti z r. 1943, tak průjezd Britů a Amíků je s touto deklarací v rozporu.

Naprosto s Vámi souhlasím.

+1/−1
11.4.2017 0:31
Foto

V41l59a91d81i31m14í58r 96K78r45o83u86p61a 8207738181982

nedávno jsem viděl dokument o 1. Světové válce. Tehdy také obyčejní lidé protestovali proti válečné rétorice a proti kurzu světových mocností k válce, a bohužel jim to bylo také houby platné. I já mám pocit, že se svět a jeho nejsilnější lídři zbláznili, protože opravdu dělají vše pro to, aby k válce došlo. Asi už byl mír moc dlouho a lidé na ty hrůzy války dílem zapomněli, dílem se možná někteří rozpomněli na to, jak jejich předci díky válce přišli k nezměrným majetkům. Nemám ze současné situace vůbec dobrý pocit a myslím si, že jste pojmenoval věci ve svém článku dost trefně.

+7/−6
10.4.2017 11:21
Foto

R16a70d72o68m65í97r 64D19o53l26a17n80s22k12ý 5694693168

Díky.

0/0
10.4.2017 11:50

M45a61r78e42k 17Š29t63ě82t30k59a 4831878852213

Vzpomínám si, když začátkem srpna 1990 napadl a během pár dní také obsadil Irák sousední Kuvajt - tenkrát trvalo OSN půl roku než se odsouhlasila ozbrojená akce, která ale znamenala pouze vytlačení Iránské armády zpět na své území. V roce 2003 už USA žádný mandát nepotřebovalo - to byl ale v křesle oválné pracovny Bush ml., který na rozdíl od svého otce válku nikdy nezažil, navíc jeho intelekt je dodnes terčem mnoha vtípků. Co na tom, že žádné chemické ani jiné zbraně hromadného ničení (které sloužily jako záminky k útoku) se na území Iráku tenkrát nenašly...

Je to stejné, jako kdyby po tom útoku ve Švédsku vzala následně armáda tří korunek celý Uzbekistán útokem - sice podobně absurdní rozhodnutí, ale jak chcete přesvědčit někoho, kdo má největší armádu na světě, která navíc nikdy nebojuje na svém území...

+7/−8
10.4.2017 10:42

J80i71ř16í 28K15i16n75d60l 2378727763877

Válka v Iráku byla naprosto v pořádku, a této války se zúčastnilo 34 států, které souhlasily s odstraněním Husajna, který dvakrát použil chemické zbraně a to v Kuvajtu a ve válce Irán - Irák. Dále to byla osoba, která podporoval terorismus na celém světě. Vyšla zpráva irácké vlády ze srpna2012 ze které vyplývá že ve spolupráci s britskou armádou nechala zničit poslednítisíce tun bojových chemických látek v bunkrechal - Muthanna,kde bylo spojeneckými vojsky zajištěno přes 30 000 granátů chemické munice, 480 000 litrů bojovýchchemikálií a přes 2 000 000 litrů chemickýchprekurzorů (chemikálií před konečnou modifikací v chemické bojové látky). Dále se našly dokumenty ze který jezřejmé, že další část chemických zbranípřed invazí odvezlo Rusko, část jich zničil Sadam sám a část jich pod nosem USA(které v té době obsadilo Irák) bylo odvezeno. Podle výzvědné službyIzraele se mělo jednat o Sýrii.

+5/0
10.4.2017 12:57
Foto

D50a26n66i43e24l 27V54a73l21e39n65t97a 4508185858

Pane autore, mohl byste sem hodit odkaz na nějaký blog, ve kterém kritizujete Rusko za vyostření konfliktu v Sýrii, když už nejste ten jeho milovník?

+10/0
10.4.2017 10:32

J44a47r80d31a 67F15i73š98e49r 4957504641109

...neexistuje:-)

+2/0
10.4.2017 10:47

J68i11ř51í 69K39i40n23d65l 2638257693707

Rusko za vyostření konfliktu v Sýrii může jednoznačně. V době, kdy bylo jasné, že povstalcům se podaří dobít Damašek a Asad byl smířen tím, že odstoupí. V té době do války zasáhlo Rusko, protože zde má vojenskou základnu. Výsledek bombardování civilních měst, statisíce mrtvých civilistů, milion lidí vyhnáno ze Sýrie. K válce se přidal Islámský stát a po boku Asada teroristická organizace Hizbaláh a teokratický Írán. K tomu nemuselo dojít, kdyby Rusko neblokovalo RB OSN, která chtěla řešit Sýrii dřív než přeroste v nekontrolovatelnou válku a kdyby nezáhlo do války nemuselo k tomu, co se děje v Sýri vůbec dojít..

+4/−2
10.4.2017 13:04

M40i46l32a51n 15S17t76e95h30l41í22k 7560519193821

Jak s tím knírem jíte polévku ? 8-o

0/0
10.4.2017 10:18
Foto

R75a26d26o47m72í61r 54D15o19l86a95n68s20k94ý 5294793328

Složitě, pane Stehlíku. Především nudlovou.;-D;-D;-D;-D

0/0
10.4.2017 11:54
Foto

M20i59r36o67s51l56a43v 88M73a68c79e37k 5871945280302

Máte pravdu, vyrojilo se mnoho darebnáků, jak v médiích, tak mimo ně. Je třeba si je pamatovat a ve vhodnou chvíli jim jejich chování připomenout a omlátit o hlavu !!

+1/−10
10.4.2017 10:10

M57i47r49e47k 77T95u19r85e41č22e64k 4193472660112

Jaksi se mi nechce verit, ze Assad uz tak tak (s odrenyma usima) by byl akceptovany Zapadem, mohl zustat v pozici a pak pouzil chemicke zbrane na civilni obyvatelstvo...

+3/0
10.4.2017 10:10

J10i61ř89í 45Ř90e81z24n33í69k 4812582983925

Ten motiv už byl nalezen: pokračování etnických čistek. Dokonce i postoj Putina lze vysvětlit vnitropoliticky. Nedávné protivládní demonstrace v Rusku signallizovaly oslabení jeho pozice, takže měl zájem nějak zase dát Rusy dohromady.

Pozn. Těsně před náletem se objevil komentář mluvčího Putina, který dával kvůli incidentu s chemikáliemi ruce pryč od Asada. Tehdy jsem se začal zabývat myšlenkou, co mi to ten Putin dělá, když za rozprášení sarinu nepřímo viní Asada.

+1/0
10.4.2017 10:17

J73i77ř31í 91Ř76e47z61n56í79k 4412532243495

Harašení zbraněmi už není pouhou rétorikou, byly už použity. Jsme po 1. září 1939 + 78 let.

0/0
10.4.2017 10:10

M49i36l39o91š 34D50v16o67ř78á74č96e59k 2365478420244

Dobry clanek. Ovsem zapadni soudruhy moc nepotesi.

+7/−2
10.4.2017 10:09
Foto

R78a64d28o96m26í21r 62D89o71l42a10n14s53k30ý 5294463318

Pan Karel Bok je ze Západu? Ale jinak díky.;-D;-D;-D

0/−1
10.4.2017 10:15

M50i42l87o92š 76D57v18o91ř34á94č12e34k 2425498100294

Po obecnem prijeti pohledu, ze zapad si vymenil misto s vychodem (prijetim jeho praktik), muzeme pouzivat vyraz BYVALY vychod. Ovsem zatim jeste musime chvili vyckat. Az to dojde vsem.

0/0
10.4.2017 10:36

K42a10r75e35l 26B33o38k 7721497301901

Tak soudruhu uklidni se.

+2/−4
10.4.2017 10:00
Foto

R49a11d23o58m55í60r 37D84o15l54a30n12s17k20ý 5144903268

Jo, jo, přesně o takových fanouších s klapkama na očích a ušima pouze pro jeden druh muziky se v blogu zmiňuji, pane Boku. I kdybyste to četl stokrát dokola, tak přes zabedněnost vlak nejede. Kdo nejde s námi, jde proti nám! Myslíte si, jak nejste demokraticky smýšlející, ale používáte stejné myšlení jako komunisté před lety.:-P

+10/−5
10.4.2017 10:05

J60a65r39d91a 98F84i21š29e52r 4217144271149

... má mnohaletá blogová zkušenost je, že ten kdo nejvíc užívá ty vaše bláboly o neomarxismu, kdo nejde s námi, jde proti nám! apod. kecy o "demokratůře" je ten nejhorší zabedněc.....Rv

+2/0
10.4.2017 10:23
Foto

R24a53d56o65m67í90r 21D45o56l73a14n63s94k74ý 5224973688

Nezbývá než si vážit takových úžasných proroků jako jste vy, pane Fišere. Máte ještě nějaké další, podobně přínosné mnohaleté zkušenosti, které by svět mohl využít? Škoda jen, že si neuvědomujete, že zabedněnost může mít různé podoby. Třeba i chvástání se mnohaletými zkušenostmi, které just nemusí vždy fungovat.:-/

+1/0
10.4.2017 10:36

J24a21r42d21a 22F83i89š98e50r 4267124381129

Jistě, od předního představitele Hanácké knajpy to beru...

0/0
10.4.2017 10:49

P49a33v67e10l 39V75é54b50r 5519232782791

Aha, haraší-li zbraněmi Rusové, brání světový mír. Haraší-li zbraněmi Američané, vyvolávají mezinárodní konflikt...

Tak jste to myslel?

+10/−1
10.4.2017 9:49

J14i90ř34í 37Ř14e19z97n30í82k 4952912843915

To autor v tomto blogu někde píše?

+1/−4
10.4.2017 9:56



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.