Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.... vono to vyzní šíleně, ale já bych ty cca 3 milase migrantů z Turecka na tu Evropu vypustil,- ...... se ta agonie nebude protahovat a hnedle bude jasno co dál s Bruselem !

3 0
možnosti

Jsem jednoznačně pro ! R^

5 0
možnosti

R^R^R^ Naprostý souhlas. Včetně toho střílení. Zahoďme už konečně tu korektnost! Mně už tedy leze krkem. Dnes mi udělal radost nekorektní projev Trumpa - také se šíří "ilegálně", bez povšimnutí našich médií. Další radost je vstup Petra Robejška do politiky. Dělejme si navzájem radost naší nekorektností a buďme silní! Mimochodem - tento blog bleskově zmizel, zřejmě byl redakcí stažen.

9 1
možnosti
Foto

Ano, takových lidí jako je Petr Robejšek do politiky jen houšť a více. Vůdci padlých stran, Kalousek a Fiala, už opovržlivě dští oheň, ale je to strach, že se díky Robejškovi nedostanou ani do Parlamentu. Kéž by! A pokud myslíte můj blog, paní Kraemerová, tak nebyl stažen. Ještě pořád v tuto chvíli visí na první straně.:-)

4 0
možnosti

Naprostý souhlas!

Dostal jste ode mne karmu.

13 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.