Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nezastírám, že jako křesťan jsem poněkud zaskočen. Prosazoval jsem přijímání křesťanských uprchlíků z Východu, protože oni jsou tam muslimy skutečně vražděni. Ve velkém. Každý den. Proto mne ta současná situace s přijatými uprchlíky zaskočila.

Ač se mi jejich postoje a proměnlivá vyjádření nelíbí, musím však přiznat, že nevím nic o tom, že by někomu něco slíbili. Nevím, že by nám slíbili "věrnost", vděčnost, setrvání u nás... Nemám informace o tom, že by něco porušili či nesplnili.

Ale mám podezření, že sem nepřicestovali zdarma, jen v důsledku nějaké nadační dobročinnosti. Naopak mám neodbytný dojem, že si zaplatili za to, že k nám budou vybráni. A pokud si opravdu zaplatitili, tak zřejmě očekávali něco jiného. My je třeba vidíme jako příjemce dobročinnosti, ale oni sebe třeba vidí jako plátce služeb. Lze o tom zjistit pravdu?

0 0
možnosti
Foto

To je zajímavý a ne nevěcný názor. Oni si u.nás objednali jen bezpečnou, pohodlnou a rychlou cestu do Evropy a pak, "Good bye naivní Česko. My míříme za štěstím".

Naši emigranti v 1968 to dělali presně tak.

0 0
možnosti

""Ovšem zcela jiný problém se rýsuje v úvahách o řešení, kdo bude platit iráckým křesťanům zpáteční letenku."

Jeden z iráckých křesťanů přece v televizi řekl, že měl doma příjem, který by stačil 5 našim rodinám. Takže si cestu domů, pro kterou se dobrovolně rozhodli, mohou jistě zaplatit sami.

1 0
možnosti

Nechápu, že když se tady v této republice všechno tak kontroluje, prověřuje, audituje, inspektuje atd, že nikdo z kompetentních orgánů činných v různém řízení, nečiní a nechává této nadaci nebo co to vlastně je, volné pole působnosti. Četla jsem o nich už dost a vůbec se mi jejich činnost nezdá jako křišťálově čistá.

11 0
možnosti
Foto

Ale navenek se tak jeví.

1 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.