Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

philby

12. 8. 2010 0:56
rostou!

Koukám že jste znalec, s těmi druhy hřibů! ;-)R^ Já vyrazil do Moravského krasu, předevčírem, "amatérsky" až odpoledne, a taky plný koš....... kozáci, klouzci, babky, holubinky, bedly, růžovky, šedivky, i praváci se tam našli.....

0 0
možnosti
KT

Ježikača

11. 8. 2010 23:46
jojo,

na Vysočině už se to taky pohlo. suchohřiby, praváci, modráci, masáci, kuřátka a sem tam liška, klouzci, holubinky. zavařuju, rozdávám, cpu se, až mi za ušima lupe. krása. chodím sice později, ale docela vím kam, tam "mufloni" nedojdou. :-) nebo jak říkáte, přeběhnou, nevidí.

0 0
možnosti
IB

isabell

11. 8. 2010 13:09
...

Na karlovarsku jsou právě nyní žně, rostou hlavně masáci (bohužel jsou červiví už i ti malincí), babky, poddubáci, smrkoví, kováři i křemenáče.

Máme s manželem oblíbenou takovou několikakilometrovou štreku, (zná jí už odmalička), prakticky lesní silnici, kde při dobrém počasí, jako je tu právě teď, stačí jít bez námahy vlastně stále po rovince a jen sbírat podél cesty. 

To, že se cestou mění složení lesa právě zaručuje takový pestrý úlovek. Hlavně babky rostly v takových koloniích, že jsem neodolala a místo uřezávání jsem si je hlavně fotila. 

I když bylo všední ráno a potkali jsme spoustu dalších houbařů, i tak jsme si přinesli pěkných pár kilo.

A největší plus pro mě je, že manžel houby moc rád sbírá, ale jíst je nemusí, jen tak trošku v polívce, takže vše zbyde pro mne ;-D Ale dělím se i s rodiči, těm už tolik neslouží nohy a vždycky mají z nadílky radost, jako kdyby je sbírali sami.

0 0
možnosti
ST

Stará turistka

11. 8. 2010 11:43
Jo, rostou, našla jsem jich spoustu, nádherných..

Jenže skoro všechny tak červavý, že jsem to snad ještě za těch pár let, co houbařím, neviděla.:-/

0 0
možnosti
PZ

Psí zadek

11. 8. 2010 11:31
V pátek

vyrážíme :-) Už se strašně těším, tak snad nebude moc pršet...

0 0
možnosti
IK

mejsehezky

11. 8. 2010 11:10
Pozdravujte v lese

S vozíkem se tam nedostanu, ale děkuji za připomenutí, milovala jsem sbírání hub R^

0 0
možnosti
MP

zly.previt

11. 8. 2010 9:43
Pěkný článek

a navnadil mne. V pátek ráno čapnu koš a vyrazím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.