Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jana.krcova

15. 12. 2009 21:13
moc hezké

R^

0 0
možnosti

maudite

15. 12. 2009 15:41
Moc pekne

 na takovyto druh Vanoc jsem si zvykl uz od mala, takze me to ani pozdeji nerozhodilo.

Pocitacove hry jsou dobrym resenim,  vtahnou vas a nepremyslite,cas ubiha pri nich velmi rychle. Jen zadny stromecek, to pak prinasi depresivni nalady.

Taky je ale potreba o sebe dbat, protoze citim, ze dotycny v pribehu doplatil prave na to. On vztah nekonci tim ze se ozenime a pak se o sebe prestaneme starat, pecovat.

Takze mnoho stesti a preji tomu v pribehu, aby pod stromeckem nasel nekoho, s kym bude stastny.

0 0
možnosti

Mistiaen

15. 12. 2009 11:50
Tak berte Vánoce

jako každej druhej den. Já jsem přestala Vánoce mít ráda, když se cca pár let po sameťáku tak zkomercionalizovaly, až to nebylo hezký.  Kdysi, po požáru našeho paneláku, jsem měla malé dítě. A nemohla s ním ani ven (byla jsem tehdy dost nemocná) a sama jej pustit nemohla. Tak jsem volala na Linku důvěry, nešťastná. Asi jako Vy, že budou Vánoce a jste sám. Nějaká paní mi poradila, abych ten čas, kdy nemůžu se synkem ven, využila JINAK. Snažila se jej učit maximum básniček a písniček atd., že ven půjde až s tátou po práci. Prostě se soustředit na něco jiného.

Pomohlo mi to. Možná by to byla pro Vás cesta ? Neupínat se na Vánoce!!!! Myslete na to, že máte ještě rodiče ! Mnoho lidí je již ve Vašem věku nemá ! (Např. já). Myslete na to, že nejste bezdomovec, nemáte vážnou nemoc atd., atd. neupínejte se ke zkomercionalitzovaným Vánocům a "pohodě" a stromečku atd.... Média to do nás perou horem dolem, a to je zlé, pro lidi Vašeho typu. Hodně sil, změnit náladu !! Háta

0 0
možnosti

ledovec na suchu

17. 12. 2009 6:41
Re: Tak berte Vánoce

Plakat můžete,zoufat ale nikdy.;-)štěstí,zdraví a lásku přeji R^po celý rok.R^

0 0
možnosti

papaya

15. 12. 2009 11:48
hm

a dneska koukám - chlapi sobě :-P

0 0
možnosti

papaya

15. 12. 2009 11:47
Máte tam chybu

Né - I kdyby byla největší děvkou z města, ...ale právě proto, že JE nějvětší děvkou z města, tak ...

0 0
možnosti

BoboHml

15. 12. 2009 11:46
,

R^

0 0
možnosti

Hmmhator

15. 12. 2009 11:32
...

R^

0 0
možnosti

JirkaTA

15. 12. 2009 10:35
I já něco...

podobného prožil, takže vím, jaký to je. Smutný, smutný, smutný. Slzy se koulej po tváři a nejde to zastavit. Na ty Vánoce 1990 nadosmrti nezapomenu. Štěstí, že byly jenom jedny.

0 0
možnosti

pafffka

15. 12. 2009 10:33
Ano.

Kolik z nás to přesně takto zažilo...R^

0 0
možnosti

havran80

15. 12. 2009 10:31
,,,

pravda, pravda

0 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.