Diskuse

Coach Carter

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krocanix

31. 7. 2009 10:12
Že by konečně zajímavý film v TV?

Hezky napsané. Na film jste mě přímo naladil, akorát je velká škoda, že ho neuvidím neb odjíždím z dosahu tv....ale kdo ví, jestli se přece neobjeví v nějaké hospodě :-)

0 0
možnosti

Albert.Pes

29. 7. 2009 16:45
Jejda...

To srdíčko na konci se mi tam připletlo omylem... Tak úchylný přece jen nejsem.

0 0
možnosti

Albert.Pes

29. 7. 2009 16:44
Mno...

Zdá se mi, že jsme se dívali na jiné filmy. Viděl jsem obyčejný sportovní film, ve kterém nebylo pranic nového nebo překvapujícího. Populární prostředí, mravní poučení, nuda. Vyzdvihuji Jacksona, jinak ale nic moc. To takové "oldschool" Dead Poets Society je jiné kafe... :-) ... Ale jenom můj názor. Film určitě špatný nebyl.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS