Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jackherrer

19. 5. 2010 18:04
Ani nevíš

jak moc tě chápu.

R^

0 0
možnosti
EH

Eva Hrindová

18. 7. 2009 10:47
Umíme poslouchat?

Už jsem tady takových příspěvků četla více. Tak se mi zdá, že jsme zapomněli trochu poslouchat a vnímat toho druhého. Jestliže si povídáte se ženou o řemeslnících, tak je opravdu pošetilé to považovat za něco, co vás přiměje se zamilovat. Úplně špatně jste tu ženu odhadl. Asi jste ji vůbec nevnímal a neposlouchal a pak jste ji zahltil nějakými svými vysněnými představami. Bože, ta žena je v tom podle všeho nevinně a vy ještě napíšete článek o svém zlomeném srdci. proč se proboha nezamilujete do někoho, kdo k vám vysílá aspoň nějaké signály? A naučte se být trochu zdrženlivý, nejprve trochu situaci vyhodnoťte a pak teprve se oddejte bláznivým citům. Ušetříte sebe zklamání a toho druhého "obtěžování"... Ach jo... 

0 0
možnosti
RD

radomír dolanský

18. 7. 2009 19:56
Re: Umíme poslouchat?

Musíte být úžasná žena, když vám je okamžitě jasné jak to všechno probíhalo. Já nepsal článek o rozhovoru politiků, pokud jste si nevšimla, takže se nemusel držet faktů slovo od slova. Ale asi zbytečné vysvětlovat někomu komu je všechno jasné. Vy budete vždy ta nejchytřejší - sákriš, nejste vy zapšklá feministka?;-D

0 0
možnosti
DK

Sunny29

17. 7. 2009 9:39
Moc hezké, i když se smutným koncem.

Ale takový je život.

Ale věřte mi, nestála za to. Zní to tvrdě, ale já jsem o tom přesvědčená.

Škoda. Ráda bych Vám napsala něco víc povzbudivého, ale asi to neumím.

Snad jen, buďte rád, že jste se dozvěděl pravdu o jejích citech tak brzo. :-)

0 0
možnosti
P

papaya

17. 7. 2009 11:22
Re: Moc hezké, i když se smutným koncem.

Proč nestála za to ? Z vyprávění vyplývá, že paní se necítila na další vztah tak brzy, chtěla "jenom" kamaráda. To je pochopitelné, vždyť neměla ještě ani po rozvodu. Soudím, že pán se zamiloval do iluze o té ženě, všechno si maloval na růžovo a přehnal to se svým zájmem ... a madam vzala nohy na ramena, celkem pochopitelná reakce.

0 0
možnosti
JS

panbixby

17. 7. 2009 8:27
Buďte rád...

... alespoň za to, že jste zjistil, že stále můžete mít rád - že jste toho po tom všem vůbec schopen. Co já bych za takové poznání dal, vážený ...  Já vím, ... přesto buďte rád i za to poznání. To vůbec není málo. Řekl bych, že je to dokonce to podstatné.

0 0
možnosti
DK

Sunny29

17. 7. 2009 9:41
Re: Buďte rád...

Zvláštní, já jsem si vždycky myslela, že každý je schopen mít znovu rád.

Ale možná to v sobě potlačujete. Možná se jen bojíte. Zkuste se toho oprostit. To se mi to radí, co? :-)

0 0
možnosti
V

vittus

16. 7. 2009 20:45
no jo

to je to nejhorší co ženská může napsat. Nezlob se, víš mám tě ráda jako kamaráda. Znám to taky a chápu. Někdy by si člověk nejraději vystačil sám. Přeji hodně štěstí. Já jsem to taky vzdal, ikdyž jsem z lásky taky úplně mimo. Nevím jak se toho zbavit. :-P

0 0
možnosti
JM

J i ř í

16. 7. 2009 20:40
Jsou dvě možnosti:

Buď ještě zavolá, nebo za to nestojí, aby se člověk kvůli ní trápil. Ale na to jeden přijde až s dostatečným časovým odstupem.

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

16. 7. 2009 18:36
to bylo moc hezký

počtení..sice smutný, ale..

0 0
možnosti
H

Haidy

16. 7. 2009 17:36
Máte to ode mne za :

                                   R^

A třeba ještě zavolá. V

0 0
možnosti
N

Neith

16. 7. 2009 15:15
:-)

tak koukám (tedy čtu), že to máme všichni "singlové" stejně. Sotva to vypadá, že už jsme srovnaní příjde náhoda...

0 0
možnosti
H

Haidy

16. 7. 2009 17:34
Re: :-)

...Mrška život.

0 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.