Diskuse

Na stavbě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

Hrdý Valach

12. 6. 2009 11:12
Jak my k tomu příjdem?

Toš počúvajte...

To, že "Hmota" napsal(a) "... no mě se to líbí..." MĚ, když správně má být MNĚ mi vůbec nevadí (hle, mě, mně a mi v jedné větě ;-),). Problémy s pravopisem má spousta lidí a existují i dysgrafici a podobně. Daleko horší je, jakým způsobem "mluvej ty nezvodpovědný prznitelé.

Jeden příklad za všechny. Moc rád vařím a sleduju pořad Kluci v akci, ježto jeví se mi koncepčně a dramaturgicky velmi povedený. Ale ježí se mi všechny chlupy, když poslouchám: "nalijeme tam volej, vosolíme a toho vokouna z vobou stran vosmažíme, aby byl hezky vopečenej..." Na veřejnoprávní televizi, kterou si platíme mám poslouchat takové paskvily?8-o

Može ně negdo s tých zastánců čecháčské tatarštiny dať rozumné vysvětléní? Lúbělo by sa Vám, dybysme my hňápali týmto naším nářečím a ledaco Vám pravili v TV?

0 0
možnosti
RD

radomír dolanský

12. 6. 2009 12:04
Re: Jak my k tomu příjdem?

Přesně tak Hrdý Valachu, jenže těžké s Prahou pořízení, když "voni nevěděj vo čem to ta rovnost je". To my už dávno víme, že kontejnery je exkluzivní Poschlá a Pražáčci pořád lozí do popelnic.

0 0
možnosti
RD

radomír dolanský

12. 6. 2009 8:27
tatarština pochází z Prahy

To právě Pražáčci si myslí, že jejich "helevolekoukej" je povýšeno nad vše, viz můj článek Ochrana rodného jazyka. Buď rovná práva nebo boj! Uvědomte si zavčas jak jste dopadli na vsetínském ledním stadioně, když jste se ukázali na Valašsku.;-D

0 0
možnosti
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

12. 6. 2009 6:17
Oni mají Moraváci nějaký komplex

že se tu množí články psané kdejakou tatarštinou?  :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 397
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2845x
Rýpavý humorista, pesimistický optimista, autor knih Z valašských putýk a Metúdovy vojenské lapályje - Z valašských putýk 2.